{"id":140,"date":"2021-03-15T13:05:20","date_gmt":"2021-03-15T13:05:20","guid":{"rendered":"https:\/\/www.sociaal-secretariaat-belgie.be\/?page_id=140"},"modified":"2022-01-11T09:47:24","modified_gmt":"2022-01-11T09:47:24","slug":"sociaal-secretariaat-notarissen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/www.sociaal-secretariaat-belgie.be\/sociaal-secretariaat-notarissen\/","title":{"rendered":"Sociaal secretariaat notarissen: werkzaamheden en kosten"},"content":{"rendered":"

Als notaris hebt u een drukke agenda. Het is dan ook een goed idee om al het niet-notari\u00eble werk uit handen te geven. Aan het Sociaal secretariaat der notarissen<\/strong> (SSN) bijvoorbeeld. Zij kunnen namelijk het loonbeheer en de personeelsadministratie voor u regelen. Ontdek hier wat dit sociaal secretariaat<\/a> voor uw notariaat kan betekenen.<\/p>\n

Benieuwd naar hun tarieven?\u00a0<\/strong><\/p>\n\n

\n \n Ontvang een prijs op maat<\/span>\n <\/a>\n <\/p>\n

\n

INHOUDSTAFEL<\/p>\n